Muuttuva data

Muutuvan tiedon todellinen teho.Muuttuvan datan tulostus, toiselta nimeltään 1:1 markkinointi on uksi tehokkaimmista keinoista saada asiakkaan kiinostus heräämään. Digitaalinen painotekniikkamme mahdollistaa kaikkien painotuotteiden kohdistamisen kustannustehokkaasi niin nimien kuin myös nelivärikuvien ja muiden värielementtien suhteen.

Kohdistaminen esimerkiksi vastaanottajan asiakas- tai arvoprofiilin mukaan tehostaa markkinointiviestintää, lisää huomioarvoa ja lisää haluttua palautteen määrää. Määrittelet vain alueet, joihin haluat vaihtuvan elementin, ja me hoidamme loput.

Kohdistaminen ei vaadi monimutkaisia osoitejärjestelmiä; tuttu Excel-taulukko riittää mainiosti. Autamme sinua halutessasi kaikissa prosessiin liittyvissä aiheissa.

Mikä on tärkeintä muutuvassa tiedossa?

Miten olisi suurempi myynti, parempi tuotto ja suurempi sija asiakkaiden tietoisuudessa… Muutuvaa tietoa käyttämällä voidaan ohittaa monia painetun viestinnän vanhoja rajoituksia. Painetussa viestinnässä on aina pyritty tasapainottelemaan pysyvyyden ja personalisoinnin välillä. Perinteisesti painotuotteet eivät ole juuri pystyneet tarjoamaan joustavuutta. Heti kun tieto on painettu paperille, siitä tuli muuttumatonta. Jokainen vastaanottaja sai saman, muuttumattoman viestin.

Muuttuvan tiedon voima on niin suuri, että se lähestyy tapaa yhdistää painetun ja suullisen viestinnän parhaat puolet. Siinä yhdistyvät suulisen viestinnän yksilöllisyys joustavuus, sekä värillisten painotuotteiden pysyvyys ja teho.

Tämä yksilöllinen tulostus onnistuu siinä, missä markkinointiviestinnän on pakko onnistua. Se kiinnittää lukijan huomion ja kannustaa toimimaan.

Muutuvaa dataa voi käyttää mihin tahansa personointia tarvitsevaan tulosteeseen, kirjekuoreen, esitteeseen, postikorttiin jne. Voit esimerkiksi tehdä kymmenen kappaletta kovakantisia kirjoja missä jokaisessa on eri kuva kannessa.

Anna mielikuvituksesi lentää ja ota yhteyttä.